Promenad

Kikar in lite fort och tänkte få till ett kort inlägg får sängen väntar..

Idag var vi hemma på fm - jag plockade oh styrde med både det ena och andra här hemma som vanligt, Della sov i vagnen och Chris satt vid köksbordet och pluggade.
Efter lunch bestämde vi att åka in till stan för en promenad runt strömmen. Tyckte även det var välbehövligt för Dellisen att komma ut och se lite folk efter en vecka av nästan bara hemmamys då hon ej varit på topp!
Dellisen fick leka av sig lite i lekparken när vi kom till Folkparken. Hon både gungade, åkte tåg, rutschade ner för kanan och red på lejonet :-) Efter lekstunden blev det välling i vagnen sen somnade hon ganska fort!
Jag och Chris passade då på att gå runt strömmen fram till Färgargården där vi tog en fika! :-)
Mums säger en gravidis som fick sin efterlängtade bulle med vaniljfyllning i..hehe ;-) Della vaknade efter ett tag och gjorde oss sällskap vid bordet med ett mariekex ;-)


Jag och min fisunge som undrar varför mamma se så glad ut?! ;-)
-Jo, för att hon har världens finaste lilla skutta i sin famn, mini i magen och världens bästa sambo bakom kameran! <3


Min skutta!


Gunga med pappa är buskul! :-)



Wieeee :-)



Della åker tåg! :-)


Mitt fina hjärta <3
Della gillade att åka tåg och busa i lekparken! :-)



Far och dotter! <3


Kommentarer
Postat av: Moster

Saknar er massor <3

2011-08-16 @ 08:31:19
Postat av: Elin Gabriella - Mops, chihuahua och bebis i magen ♥

Såå fina bilder :) Jag längtar verkligen tills vår skatt kommer ♥



Tack för grattis :) Jag mår väldigt bra och livet känns mer spännande och meningsfullt än någonsin! Inga direkta krämpor förutom tröttheten :)



Hoppas att du och din fina familj får en underbar dag!



Kram

Postat av: Sandra - Mamma till Wilmer och Joline

åh va mysigt. Nu börjar man se lite av magen =)

Så fina ni är!



Kram

2011-08-16 @ 12:29:28
URL: http://sandrasblogg.se
Postat av: Carro

Tack för grattishälsningen! Jag gillar din blogg oxå :)

Så söt Della var i den lilla jeans kjolen :) Jag skulle vilja ha en liten tjej bara för alla fina kläder som finns, haha!!

Kram!

2011-08-16 @ 22:52:20
URL: http://christelcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback