Klippt mig

Jag

Igår hann jag med tusen saker känns det som :) Först på morgonen var det jobb som gällde, sen bar det det hem för att laga käk, sedan till frisören för klipp och sling :) När jag kom hem var det dax för plugg och se lektion vid 18-19. När jag väl kom hem stod det 2 fulla IKEA påsar med rentvätt, så det var bara å ställa sig å stryka.. När jag väl la mig till sängs somna jag på stört :)

Kom nyss hem från optikern, usch vad dyrt det ska vara med linser! Jag behöver verkligen dem för att se utan att behöva kisa..hehe :) Ska städa lite nu tänkte jag + hinna med lite plugg. Börjar jobba vid 16 så lite slapp framför tv:n vill jag oxå hinna med..

Lägger upp en bild på min nya frilla, vågade klippa lite lugg :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Fin dt blev..snygg du va i lugg=) yeah,värsta bruttan=)..mår lite bättre idag..mådde skit igår..känner mej fortfarande lite seg i kroppen..hoppas du mår bra..jaa, ring sen men jag ska te skolan idag från 18-21 så du vet=)..love u mums.puss

Postat av: RAGGZ

ÅH vad fint det blev i håret Elin, verkligen ! jag läntar tills jag ska till frisören, blir nog inte den här månaden tyvärr. Tänkte höra med dig vad du har för planer till helgen? Jag o Kristine vill gå ut på lördag, skulle ju vara kul om vi var några stycken? Alltid roligare o gå ut när man är fler =) *kram till dig*

2007-03-01 @ 16:34:41
URL: http://onlykika.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej gumman!! Du får skriva lite mer tycker ja=) puss

2007-04-11 @ 12:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback