Tisdag

Då ska man väl föröka ta upp bloggskrivandet efter ett litet uppehåll. Det var min kära sambo som tyckte att jag skulle börja skriva lite igen, kul då man kan titta tillbaka på vad man gjort.

Sååå..idag är det plugg som gäller, tog en lite paus nu bara.. :) Chris är på mäklarbyrån och jobbar idag, han skadade foten för en vecka sen så han har varit hemma sen dess. Men idag var han fit for fight igen! Han var hemma en sväng nyss för att hämta bokningsnr till biljetterna vi bokat, vi ska nämligen på Nelly Furtado's konsert den 17 mars, YEAH! :)
Jag ska få det i födelsedags present av den underbaraste  + att vi ska bo på hotell över natten. Hoppas oxå vi hinner med nått trevligt uteställe efter konserten..dansi, dansi :) Sen blir det mys på hotellrummet hela natten, sånt gillar vi! ;)

Den 17 mars döps även lilla snuttan Nova, så först blir det dop sen far vi upp till Sthlm. Det är även klart vem som blir Novas gudfar, nämligen Chris! Bättre gudfar kan hon inte få :)  Nu måste vi bara lista ut nån bra dop present, förslag?!
Snuttan har vuxit massor, hon är sååå söt  lilla knubbisen :) Hoppas jag få se henne snart, lilla familjen kommer till norrpan nu i helgen!

Nae, nu måste jag återgå till pluggandet, måste även laga lite käk!




Må gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback