Ta sig i kragen

Japp, det är var man borde göra när man bara kollar runt på alla andras bloggar men struntar fullständigt i sin egen..skärpning! Såå..vad har hänt på ett halvår då..hehe?! Jobb, skola i vanlig ordning, Thailand i en månad vilket inte är i vanlig ordning pluss en massa andra små ljusglimtar.

Å så har man skaffat sig ett nytt jobb..yeah!
Så nu är det någon annans tur att göra en god gärning i samhället och bege sig till närmaste äldreboende.. Jag har gjort mitt....i 6 år! Dax att lära sig nått nytt? Få ett schema? Slippa jobba helger? Fast inkomst? JA, det är på tin!
Nu ska jag lägga mig i soffan med den BÄSTA och myspysa.

Ska bli bättre på uppdateringar, lovar!


Kommentarer
Postat av: Maria Å

Elin=) vad roligt att jag hittade din blogg.. såg att du hade kommenterat i Matildas=). Vad är det för jobb du fått=)?? kramar

2008-02-04 @ 21:53:50
Postat av: Jossan

Tack för kommentarene, vad kul att du gillar inredingen!!! Låter skönt med Thailand, drömmer mig bort...

Postat av: Maria

Du är ju den raraste! Det löser sig alltid. Kom till sthlm och hälsa på snart vettja, är i behov av en
riktig shoppingrunda :D

Puss!!

2008-02-10 @ 18:19:32
URL: http://maariaas.blogg.se
Postat av: Maria

Du är ju den raraste! Det löser sig alltid. Kom till sthlm och hälsa på snart vettja, är i behov av en
riktig shoppingrunda :D

Puss!!

2008-02-10 @ 18:19:40
URL: http://maariaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback