Vad har jag gjort...

för att förtjäna att inte vara lycklig... Snart är det jul och alla går omkring och tycker att det ska bli så mysigt... Själv känner jag mig tom..det ekar tomhet i mitt sinne... Allt som kunde bli så bra gick käpprätt åt ...... Känner mig förvirrad, måste man alltid glädjas åt andra? Kan man glädjas men samtidigt ta det som en personlig motgång. Jag är kluven.

Vill att allt ska ordna sig. Vill inte känna ensamhet när andra bildar flock. Jag är så ledsen att det skulle bli så här. Det är inte mitt fel, men någonting gick snett och jag är inblandad, alltså ÄR det mitt fel ändå.



Tomten, jag önskar mig lycka!








Må så gott




Kommentarer
Postat av: Maria

nu är du bara elak :) Så illa är det faktiskt inte.



Nu vet inte jag vad som hän men vet du, alla bildar inte flock. jag är ensam, och jag finns här för dig... kom hit om du bara vill byta miljö och tänka på annat. Du är alltid välkommen.



Massa puss!

2008-11-29 @ 00:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback