Lila

Imorgon ska jag, som jag tidigare nämt på bröllop! Det ska bli jätte kul och trevligt! :) Tyvärr, har brudparet valt att ha vigselcermonin för sig själva (inkl deras barn, tärna, bestman, värdpar) så det är endast bröllops middag och tillhörade fest imorn, men det kommer säkert bli lyckat ändå :) Tycker det är så fint att få se när brudpar gifter sig..bli lite känslosam och fälla en gjädjetår..;) När min vän Nathalie gifte sig var tårarna inte långt ifrån, det är något magiskt över det hela..

Undrar vem man får sitta brevid..??? Det är ca. 60 st bjudna så det blir en hel del främmande ansiktet..men sånt tycker jag bara är kul!  Har varit på stan idag och fixat inför morgondagen.. Var på Make Up Store och fick ögonbrynen fixade med...mycket finare form  nu och färg! Köpte även en lila ögonskugga, rosalila highlighter och en ögonbrynspenna. Ska försöka mig på att "sudda" lite kring ögonen...

Nu har jag även köpt min favvo foundation/puder! Var nere i knäppingsborg hos min hudterapeut Madelene Hellman och köpte Jane Iredale mineral powder. Det funkar jätte bra, täcker som en foundation + att den fungerar som puder. Riktigt bra! :) Kör med i.d oxå..men denna är snäppet vassare.. I.d är lite svårt att ha med sig i väskan om man vill bättra på lite under dagen. De hade även fått in en färgad dagkräm i samma märke, alltså med mineraler i..är riktigt sugen på att testa den, dock får jag vänta med fler sådana inköp!

Nu ska jag klura ut vad jag ska ha för frisyr imorgon..ahhhh..ingen anning?!
Nån som har nått tips på nått fint man göra???



Stryka var det oxå ja....






Love / E L I N


Kommentarer
Postat av: Bea

ha det så kul i morgon :D haft en bra fredag?

Postat av: Jennilie

Händer i helgen? :)

2008-10-04 @ 10:35:52
URL: http://dayswithjen.blogg.se/
Postat av: maria

Nu har jag äntligen fått min efterlängtade jacka ;) Jag åkte till naturcomaniet i linköping, så nu har vi lika snygga jackor du o jag ;)

2008-10-10 @ 10:00:47
URL: http://mariaslife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback