Sibylla

Kom precis hem från sibylla...gu vad mätt man blir av den sortens mat!! Hann aldrig laga någon luch förut, det blidde endast några mackor. Chris skulle tvätta bilen så då tog vi en sväng förbi sibylla, jag åt Raggarmeal..nyttigt värre ;)  Jag satt och tänkte på att "det skulle vara skönt att åka och bada i dag" (i sjö!) Tanken slog mig lixom inte att det är i mitten på okt..haha..:) Det är nog allt liiiiite för kallt att bada nu...;) Lever upp till mitt stjärntecken gör jag iaf..fisk som man är! Bada är bland det bästa jag vet..helst i turkostlått vatten i nått varmt land.....

                                                                 
Jag och Novis vid Vätternstraden i somras :)
                                                                       
                                                                                                                                                  
                                                                            



                                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback