Tisdag

Fy skäms..att jag aldrig kan ta tag i min egen blogg nån gång!! Skriver jämt att det ska bli ändring på detta..dock SKA jag verkligen göra det nu..!

Så..vad har hänt idag.. Var med Chris familjs hund hos vetrinären, den lille stackarn hade en tag i ena baktassen och haltade.. Det visade sig ha blivit en infektion också så nu går han på antibioktika..och bär tratt.. Det såg så kul ut då han fick tratten på sig, han fick in i dörrar och allt möjligt..hihi:) Nu kommer det att läka fint iaf! 

Gick sen ner till Cie på Bio Sculpt och gjorde i ordning mina naglar... Har haft förlängning sedan 4v tillbaka så det var dax att göra om dem.. Bestämde mig för att bara lägga gelè på mina egen tills nästa helg. Ska på bröllop då och vill göra nån dekoration på dem..funderar på en snygg lilaglittrig kant nedanför det vita på nageln. Jädrans vad mina naglar hade växt, B-vitaminerna gör susen, inte bara för håret! :)

Jag och Chris åkte sedan ut till Lindö och gick en kvällspromenix, gillar att gå promenader där ut. Fick även med oss en påse kantareller av Chris mamma, gulligt av henne! :) När vi kom hem slängde Chris ihop en omellet med dels kantarellerna, har jag nämt att han är grym på mat! Tur är väl det om man säger så...hehe ;) Nåja, vissa rätter får jag in fina klockträffar på..så jag är inte helt lost i köket..bara i bland..haha..

NU...dax för sängen..



Må gott!

Kommentarer
Postat av: maria

Hej Elin! Jag gick in på Team Sportea o kolla i deras fjällräven katalog, dom har ju inte alla jackor hemma, men dom kan göra en special beställning om det är någon du vill ha som dom inte har i butikens ord sortiment! Jag skickade efter en jacka som heter Kodiak Woman Parka, skiiitsnygg! Jag har letat efter den i ett år nu-slut i heela sverige men nu fick jag tag på en, jag har xxs i min men jag är ju väldigt kort, jätte svårt med storlekar! Ha det bra ;) Mvh Maria

Postat av: Beauty By Beata

DU hade rätt =)

2008-09-25 @ 19:50:03
URL: http://beatas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback