Bilder från kryssningen

Här kommer lite blider från kryssningen som jag tidigare i veckan lovade att lägga upp :)

 
Lilla Nellsan som precis vaknat :)
Morbror och Novis fördrev tiden i bussen med att lyssna på rockmusik, "I'm fajö", Novisens favvolåt ;)


Kusinerna busade.


Lilla Vendela.

 
Bästa svägerskor med sötaste Nellsan!

 
Duktig som nästan kan sitta helt själv :) Matpaus i mosters famn är mysigt..


Bus med morbror i väntan på att få gå på båten.


Kussarna disskuterar över en kopp kaffe (läs: en påse chips)


Jag och Nellsan. Nej, jag är inte full..snarare känslig från blixten :)

 
Mor och dotter.

 
Nellsan med sin morbror och moster.

 
Lyssna på musik och dansa är rooooligt ;)

 
MIN finaste och jag redo för julbord.


Jag kör en kvällenslädval ;)
Tunika - Vila
Kofta - Lindex
Leggings -Åhlèns
Skor - Wedins
Klocka - Police


En del av gänget :)

 
Potatis ver ingen hit enligt Nellsan som grimaserade ;)


Frågade Novis om hon kunde le fint på kortet, javisst sa hon och smilade sitt finaste leènde ;)
Tokunge! :)


Bästa svärmor och Steffi.

 
Discoprincess in action på dansgolvet med morbror!
Släcka törsten med en drink är gottit ;)


Syskonkärlek vid frukostbordet i "jamisarna" :)


Sötaste lilla Novis posar framför östersjön.

 
Nellsan pratar för fullt om allt möjligt ;)


Novis och morbror relaxar i bubbelpoolen :)


Vendela trivdes som Ariel i vattnet :)


Henrik och Jenny var glada :)


Jag och lilla "grinet" ;)








Kommentarer
Postat av: Natha

Vilka fina bilder du lyckades ta då! Huliganerna ville ju aldrig va still så ja fick inte med dom på så många=) Du får maila t mig=)

Ses på lördag!

kram

2009-12-10 @ 17:10:49
Postat av: Elin

ja, det blev än del kort jag knäppte! :) Kan bränna korten på skiva så kan du få dem på lördag. Har även kort från i sommras som jag inte tror du sett, måste bli bättre på att lägga upp dem antigen här eller på fb :)

Japp, på lördag ses vi! :)



Kramsi!

Postat av: Erika

mysiga pics! jag lämnade en kommentar här häromdagen innan du frågade ang. norpan men den verkar inte ha kommit fram? hursom, just nu ser det inte så ljust ut att jag kan komma, min sambo måste nämligen jobba i helgen och det verkar lite svårt med barnvakt men jag försöker fortfarande få ihop det men tyvärr var det inte det lättaste :( men jag vill så gärna komma men jag vet inte just nu om det går...

2009-12-11 @ 01:07:36
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Jossan

Vilken härlig resa ni såg ut o haft, mysigt o åka med familjen så där! Jättesnygg partyoutfit hade du med!!!

Kram o trevlig helg

2009-12-11 @ 09:08:30
URL: http://tiistla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback