Effektiv söndag

Idag har jag hunnit med en hel del utan stress, bra för att vara jag ;) Vaknade vid 09.30, gjorde frukost och somnade sedan om till 11.20. Gick då upp, gjorde några lättare styreketräningsövningar med hantlarna + några armhävningar. Tog bara ca 15 min men känner nu ikväll att jag har lite träningsvärk i biceps så det tog i alla fall! Känns bra! Måste försöka bli bättre på att hålla underhålla mina små muskler :)

Tog sedan en sväng ut till Lindö och hämtade usb-minne med kort då mormor ska få ett fotoalbum i julkalpp med kort från sitt 90-års kalas. Dock framkallar de inte kort på Expert ute på Ingelsta området, dit jag sedan åkte, så jag får lämna din dem imorgon istället.
Hittade däremot en massa fina julklappar på Nordik, så det vart en lyckad tur dit ut ändå! :)
Nordik är verkligen en butik jag fastant för totalt, de har verkligen allt och snyggt är det!
Sofforna till huset är kirrat därifrån, ev även soffbord. Stort plus i kanten att de även har två favvomärken när det gäller porslin och "inredningsprylar", BRUKA och Cult Design.

När jag var färdig med klapparna och plånboken var tom kändes även magen helt tom, tur att min privata kock hade maten klar då jag kom hem! :) Hans specialare dessutom, köttfärsås gjorde med kokosmjölk..smaskigt!
Vilade en stund innan jag åkte ut till Lindö igen och gick en mysig eftermiddags promenad i det vackra vintervädret tillsammans med bästa syster! Gick förbi huset och såg att köket anlänt!
Dock var det inte uppsatt ännu..iiiii..så spännande när man inte sett det i sin helhet, hoppas det blir bra! :)

Nu ikväll tog en liten powenapp innan jag greppade dammsugaren och körde ett varv i köket. Svabbade sedan av, så nu skiner golvet fint!
Ska snart lägga mig och se en stund på tv, imoron väntar jobb igen! Ska bli skönt att komma tillbaka och roligt att träffa mina härliga kollegor! :)

Tog några kort på vardagsrummsbordet som jag gjort julfint!


Vitt och silver med en liten touch av rött ;)


Duken har jag köpt på Shape och kommer från märket Sia.


Denna ljussak är köp på Nordik och är från Cult Design.
Ville inte köpa någon traditionell adventsljusstake som bara ska stå framme några få veckor och sedan
ligga på vinden och samla damm. Nä, man får vara lite ekonomisk oxå ;)
Denna kan man enkelt förnya med andra "brickor" och vipps så kan man ha den året runt, smart!


Små fina sliverkrukor från Interflora.


Enkelt och stilrent, percis som jag vill ha det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback