En söndag i sängen

Jaha, då har nästan halva dagen paserat och vi ligger fortfarande kvar i sägen, är det söndag så är det ;)
Vaknade första gången vid 10, satte på tv:n med somnade sedan om och vaknade 12.30..hehe :) Gjirde då iordning lite frukost som vi självklart åt i sängen, vart annars?! Fastande sedan med mobilen ett bra tag, efter det var det dax för en duschen, men jag råkade hamna i sägen igen med laptopen ;) Så kan det va, men vad gör det när man ärndå inte har nått inplanerat eller tider att passa, me like it!

Eftermiddagen och kvällen igår spenderdes med min kära vänner! Det var som sagt julmys som stod på schemat, ett myscket trevligt sådant! Vi bakade, svullade och snackade allmänt mycket skit och ditt och datt..precis som det ska vara ;) Tack mina underbara vänner för en trevlig kväll!


Mys i soffan!


Nenne sin lilla bebbe i magen! :)


Jag och sötaste lille Viggo! :)


Natha och lilla nyvakna Nellsan..


..som vart glad igen efter powenappen, sötunge! :)


Cie och Viggo busar för fullt!


Nellsan trivdes bra hos tant Mimmi :)


Viggo och Nellsan hade en date på golvet :)


Nenne med sin fina bebbemage! :)


Vårat lilla julpyssel. Fantasin flödade.. ;)


Ja, det blev några pepparkakor iaf ;) Mimmis förtjänst!









 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback