Idol och soffmys

Härliga fredagskväll började med en pizza från Forno Italiano, dock var det igen hit då den var bakad på fullkornsbröd..inte jätte gott direkt.. Det var egentligen Chris som skulle ha fullkornspizza och jag vanligt ljust bröd men så blev det tvärtom.. Så typiskt, alla pizzabagare tar för givet att det är tjejen som ska ha det nyttiga alternativet. Likaså när man beställer Coca Cola, då tar dem alltid upp en Cola Light från kylen..men jag vill ha vanlig cola! Alla  tjejer kör inte på den nyttiga stilen! ;) Jag resonera som så att ska ändå handla mat/dryck på en pizzeria kan man lika gärna köra på fullt ut och knapra broccoli en annan dag ;)

Vi har intagit soffläge och som de flesta andra följer vi Idol finalen, sen blir det film!

Hoppas ni har en trevlig lördag kväll! :)



Det tre ting som hör fredagkvällen till ;)


Absolut, det är den lilla godisskålen som gäller..köra på fullt ut, eller hur var det? ;)




Kommentarer
Postat av: Erika

mysigt =) ja jag vet faktiskt ännu inte om jag kan komma eller ej, men än finns det hopp ;-) har du lust att maila mig ditt mob nr ifall att? Kram [email protected]

2009-12-12 @ 11:19:30
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Erika

hej igen, tänkte bara säga att jag tyvärr inte kan komma ikväll, trist men inte så mycket att göra åt :-( Hoppas ni får det supertrevligt ikväll!

2009-12-12 @ 13:00:07
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback