täbbt i näsan

Ja, fy tusan för denna förkylning, när ska det släppa och man kan andas som en normal människa igen?!
Idag har jag varit som en zombie, trött och häning. Orkade dock ta mig ut på en promenad tillsammans med Chris för en liten stund sen, kände att jag behövde lite frisk luft..och friskt var det kan jag lova :) Jändrans vad det smällt till och blivit kallt! Men vad vitt och fint vi fått det! :) Hoppas verkligen det ligger kvar på marken över jul, skulle vara sååå mysigt med en vit jul detta år!
Julstämmning råder till fullo här hemma just nu, tända ljus och en god doft som spridits sig i lägenheten.. Chris fick nämligen för sig att baka pepparkakor! Så snart ska vi duka fram nygräddade pepparkakor och lite annat gott framför tv:n och bara mysa ;) Älskar min karl, har gör mig lycklig på många sätt och vis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback