Trevlig helg

Helgen har tillbringats på Östersjön i båten Birka Paradise, en mysig tur med Chris och hela hans familj! :)
Vi hade bokat julbord som vi åt igår kväll några timmar efter vi gått ombord, det var smasken vill jag lova! ;)
Det vart ett himlans trevligt dygn, men endast en drink köptes och dans till morgonskvisten hörde inte till denna resa.. ;) Detta eftersom fyra söta trollungar var med och förgyllde resan med diverse galna upptåg istället :)
Med gott sällskap och många skratt blev resan risktigt lyckad!

Imorgon är jag LEDIG vilket betyder att jag sitter här utan nån som helst söndagsångets, härligt! ;) 

Bjuder på mer bilder från resan imorgon, nu väntar hämtmat och filmmys.. Det gillas ;)



Jag och min fina snutt!


Kommentarer
Postat av: Erika

mysigt! var också på julbord för ett tag sedan, såå gott =) Tänkte höra lite ang Lördagen, vet inte än om jag kan komma men om jag skulle kunna komma så tänkte jag höra vilken tid du tänkt ungefär? Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback