Gottit

Sitter i soffan med laptopen i knät och slänger en blick då och då på Beck som visas på tv. Idag har jag varit riktigt seg! Vi vaknade vid 12.30 och låg och drog oss till 14!! Riktigt mysigt :) Kl 15 skulle möta upp Chris familj på Palace för en söndagsmiddag, så det blev lite stressigt när vi väl tog oss upp ur sängen..sällan jag är tidsoptimist då ;)

Plankan jag beställde smakade utsökt, likaså efterätten som bestod av glasskaka med marängbotten och hallonsås..mmm :) När vi kom hem var det bara att ta sig an allt stök från gårkvällen, det vill säga alla 238 glas, spill på mattan och på golv, introrkad sprit på bord etc.. Det där med spill på mattan stod vi tjejer dock inte för...killar =grisar? Ibland så!
Hur som haver..kul hade vi i alla fall kul igår! Förfest här sen ottens nyinvigning. Attans då fräscht det hade blivit! Det stora rummet var verkligen en positiv överrskning, bra val av inrednings stil! Mykcet bebis snack blev det oxå..konstigt?? Nae..inte med 3 gravida vänner :) Lägger upp lite bilder från lärdagskvällen imorn.

Nu kommer istället några bilder från Sthlm och Oasis konserten :)


Jag och Steffi utanför Globen.


Chris tar en öl innan konserten.


Vi har precis anlänt in till Globen.


Scenen och publikhavet!


OASIS!


En massa folk.


De var bra live.


Närmre än så gick inte att zooma :)


Drinkar på East.


Jätte fin fönsterskyltning till en gammeldags leksaksbutik :)


Så mysigt :)






Kommentarer
Postat av: Chris

Vadå grisar?! Tycker att du är lite taskig där och generaliserande, jag menar jag står för en liten del av norrköpings population av män, jag ska väl inte förstöra bilden av alla duktiga, försiktiga gossar därute. Du är väl säkert en i skaran som tycker att män är djur! Tycker inte du? Usch! hehehe

2009-02-02 @ 10:58:01
Postat av: Elin

Nu var det ju så att det förkom lite annat "spill" i hemmet oxå, dock ville jag inte gå in på det då grisar tyvärr blir ett för milt uttryck ;) Ben&Jerrys..ha, ringer det en klocka kanske? Om inte, ta en titt i din ena toffla..höhö..:D

Jag tycker inte män är djur, "grisar" är numera ett uttryck för en handling då människor mer eller mindre lixom tappar motoriken. Dvs att man finner fläckar och saker de de inte borde vara. Men för att ta bort min stämpel som "jagtyckermänärdjur" så säger vi ist att det var mer stökigt när jag kom hem än då när vi gick hem..märkligt..tycker inte du?? ;)

Btw, jag skulle ändå aldrig orka med en fjolla till karl som skulle springa runt och vara pedant, det räcker med mig, så keep going. Men för bövelen, låt bli Ben&Jerrys nästa gång, den var planerad till bakis intag igår! Å föresten, jag tycker du passar ypperligt in i skaran av duktigta gossar när kostymen är på! :)

Ha en bra dag babe!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback