Inte tid...

Hellu! :) Ja, det blir en allmänt usel uppdatering denna vecka oxå känner jag på mig... Jobbet tar ALL min tid!! Det är  såå mkt nytt hela dagarna att kvällen, ja typ de ynka 3 tim innan läggdax, går åt till att bara slappa i soffan och inte göra någonting alls! Det känns fortf hur bra som helst med det nya jobbet, men som sagt är det nya saker att lära sig varje dag och helst ska all info även fastna i hjärnkontoret.. Dock inte det lättaste när hjärnkapcitetn ligger på MAX under de 8,5 timme jag spenderar på jobbet.. Nu har jag iaf tagit emot mitt första samtal! :) Var så nervös att muspekaren åkte kors och tvärs på skärmen..hehe :) Iof inte så konstigt då musen är som en låg svart pinne!? Ja, en sån avlång mus som sitter på tangentbordet. Har aldrig använt en sån tidigare så det var yttligare nått nytt att lära sig :)

Denna vecka har vi en handledare som sitter brevid och hjälper oss när vi inte kan, eller hittar svaren kunden frågar efter. Sekretessknappen används flitigt ;) -Går det bra att dröja en stund.. (repliken som upprepas ideligen..hehe)

Nä nu blir det bingen.. Natti

Eftersom jag la upp en bild på mig och sis, för nått inlägg sen. måste ju såklart bror oxå vara med på ett :) Rätt ska vara rätt ;) Älskar er lillsis och lillbror, bara så ni vet!



Stiliga bror på sin studentdag! Urgullig liten plutt på kortet :)
Lägg märke till "tummen upp" på kortet :)


Bror och jag. Är vi lika? :)


 


Kommentarer
Postat av: Leia

Vet inte om det skickades? Fast skrev iaf fina bilder =)

Postat av: Tant Grön

Blir du helt sluta av det nya jobbet :-) Visst är det uttrottande att lära sig nya saker, för mig går det inte alls, jag somnar sittandes när det är ny information som ska in i huvet, hi, hi! Ögonlocken blir blytunga och all min energi går åt till att hålla mig vaken, vilket leder till att det inte finns någon energi till att lagra den nya informationen. Ja det finns en anledning till att man går i skolan i unga år! Fast detta fenomen hände mig redan på högstadienivå! Att bara sitta rätt upp och ner och lyssna, bli inbankad info, nej den inlärningsmetoden passar inte mig, inte alls! Learn by dooing :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback