Oroligt och roligt

Usch, vad jag sovit dåligt i natt.. Drömt en massa osammanhängande drömmar om att folk brutit sig in i lägenheten med knivar..huuu.. Drömmarna kommer sig nog av den bok jag läste färdigt igår kväll. Läste i 1 ½ timme, boken var riktigt spännande i slutet så jag kunde inte slita mig! Ville inte väcka Chris så jag rotade fram ficklampan så slapp hela rummet vara upplyst :) Kan verkligen rekommendera boken, Predikanten av Camilla Läckberg.

Det har uppdagats att jag ibland har en tendes att debattera med mig själv. Har man ingen som säger emot det man sagt, måste man vända andra kinden till och säga emot sig själv ;) Det jag debatterande var hurvida Choklad har för påverkan på hyn. Det lät ungefär såhär..

- De säger att de inte är så!,
-Men så är det ju inte!,
-Men så är det ju!! ....
Låter det vettigt?  Haha, tror jag var lite upprörd och inte riktigt tänkte på vad jag sa. Bara jag fick rätt så ;)
Chris började skratta och sa -Vad sa du? Då svarade jag lite förvirrat -Vaddå, vad sa jag?
Då har man rört till det, när man inte ens kommer ihåg vad man sagt! :)
Hoppas ni fattade nått iaf..haha :)

En liknande, fast ändå olik sak hände igår. Det förekommer även att jag pratar med icke levande ting..
Chris från sovrummet...-Vad sa du?
Jag från köket..-Det var inget, pratade med rispaketet!
Haha...normalt?! Nja, det vetti sjutton! :) Men va fasiken, det stod "öppna lätt här" på riskpaketet.. Jo visst serru, man fick ju praktiskt taget använda kofot för öppna fanskapet! Snarare "öppna svårt här" :)


Måste lägga upp ett klipp från fredag hela veckan..på tal om att inte veta vad man pratar om..
Parapol..prabox...digitalbox... :)


Kommentarer
Postat av: Linnea Malivéz

Har du något som du verkligen brnner för? :)



Kram

/LM

Postat av: Anonym

åh va fin blogg du har



kolla gära in min oxå,och kommentera.

http://Wendeelaa.blogg.se



kram

2009-02-12 @ 18:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback