Träning

Ska snart bege mig ner till gymet. Känns inte ens jobbigt att ta sig dit längre, det är ju kul att träna! :) Varför har jag inte kommit på det tidigare ;) Visst, jag behöver ju inte tänka på vikten meeen..träning behövs ändå!

Sen hade jag tänkt gå på gardinjakt! Våra v-rums gradiner var borta en morgon när jag vaknade?! Det var tydligen nån som tyckte de lukatde...hmm..njaaa, det vill jag nog inte skriva här :)

Vad vill vi ha för gardinder då? Chris, ska vi ha likadana? De passar väldigt bra i v-rummet då de släpper in mkt ljus, dessutom är de snygga..icke att förglömma! 

Vad tycker ni? De här vita fransgradinerna, panelgradiner eller vanliga? Hissgradiner är redan utslutna då jag inte vill att fönstren ska bli mindre på höjden!


Kommentarer
Postat av: C

Turk? Jaa dem är ju faktiskt väldigt enkla men väldigt fina, köp ett par likadana fast icke-inrökta. Inget fel på hur de ser ut bara hur de luktar.

2009-02-04 @ 17:11:55
Postat av: Carro

Hej.. tittar in hos dej med =) Tack, han är världens sötaste tycker jag såklart!

Jag tycker fransgardinerna var fina!

Postat av: Tant Grön

Häng tyget på sidan av fönstret så får du ändå in allt ljus, låt tyget överlappa fönstret någon decimeter bara, så är det ingen som ser att fönstret inte går hela vägen bakom gardinerna.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback