Wihooooo

Gick upp tidigt imorse..06.45, ja iaf jämfört med den tid jag gått upp de senaste veckorna.. Skulle nämligen och och hanlda.. Men varför så tidigt täner ni?! Jo, för att jag hade tvättstugan mellan 7-12 och inget tvättmedel fanns hemma!
Dessutom ekade det tomt i kylkåpet, så effektiv som man är (haha) satt jag i bilen 07.10 på väg ut till ICA maxi :)

Nått lustigt som hände var att på väg till bilen gick jag först ner till tvättstugan, för att hämta nycklarna så ingen skulle sno min tvätt tid. Jag tittade lite fört på bokningstavlan så jag inte hade förvaxlat dag..been there, done that!
Kom då på att det var fredagen den 13:e.. Aja, tänkte jag.. jag hade ju min orturs dag igår.. Men när jag fick längs källarngången.,på väg ut till bilen tänkte jag ändå, shit tänk om jag krockar nu bara för att jag ska vara så "överabmitiös" och åka och ahndla så här tidigt..när det oxå råkar vara fredag den 13:e..
Jag sköt bort tanken, satt mig i bilen och körde iväg. När jag kom till rondellen borta vid  Transcom la jag mig i ytterfilen, eftersm jag skulle rakt fram.. Tror ni inte att bilen tappar fästet på,grund av halt väglag  och när jag si dleds längre ut mot trottoarkanten!!! Jag fick parera upp bilen och försöka beålla lungnet.. När jag försökte ratta upp bilen  låg det till råga på allt en bil i innerfilen som jag var nära på att krocka åt det hållet!! Men jag klarade situationen riktigt bra måste jag erkänna! Dock var mina ben som spagetti den sita biten till Maxi... Tur att bilen har så grymt system och inhar nån egenskap av kvicktänkthet, den lixom rättar upp sig ganska fort, och tur är väl det!
Kommer ihåg då jag gjorde halkan till körkortet,  jag fick beröm för att "ratta" upp bilen så fort  då  jag fick sladd. Jag bär med mig det idag :)

Nu till rubriken... Jag fick ett bra samtal från Chris nyss.. Jag ska följa med till England i juni och titta på Formula 1!!! :)
Såååå jäkla kul!! :) Det är en attans häftig upplevelse att se se snabba bilarna och höra det speciella ljudet från dess monstermotorer!  Det som ändå absolut är roligast med F1 är såklart STÄMNINGNEN! :) Folk är glada och stämingen är på topp! Dessutom har jag aldrig varit i England så bara att få åka dit ska oxå bli kul...


Detta gjorde verkligen min dag! Tack älskling och såklart min "svärfar" som bjudit med mig!

Lägger upp lite biler från F1 i Barcelona. Där var vi i april förra året. Bästa minnet därifrån var dock den fina, lyxiga och alldeles underbara restaurang Chris och jag besökte! Har aldrig sett nån sån fin restaurang, helt otroligt!!
Blir det bröllop nån gång i framtiden är platsen för festen given ;)


Lilla Novis väntar på flygbussen påväg till flygplatsen.


På promenad längs de fina alérna i Barcelona


Novis testar morbrors solbrillor :)


Så här glad är man om man ska på F1 :)



Bild 1: Chris, Andreas och Novis på väg till tunnelbanan.
Bild 2: Fantasifulla fasader längs  gatorna.


Jag som precis köpt en ferrari tröja (syns ej på bild).
Det var typ 30 grader och jag hade jeans!


Därför var jag tvungen att använda mitt linne som kjol..snyggt..nae..haha..:)



Chris blickar ut över banan.


Detta var bara EN av MÅNGA läktare.. Attans mkt folk med andra ord!


Novis hejjar på Masa som swichar förbi :)



Bild 1: Jag och Natha utanför en restaurang.
Bild 2: "lill familjen."





Matkavalkad! :)




Fint vid hamnen på kvällen!


Chris och jag. Klassiska semsterkortet, palmkortet! ;)

Jag är en papparzzi och tar hur mkt kort som helst när vi reser,
så ja..det finns en hel del kort kvar.
Får se om jag lägger upp dem nån annan gång.
Ha en bra dag så länge!



Kommentarer
Postat av: Sara

Vad kul med bilder! Så himla söt Nova är då.

Hoppas det inte har hänt nåt mer dåligt idag, jag tappade ut alla mina kort i plånboken precis innan jag skulle på bussen imorse. Lite jobbigt, men annars (peppar peppar) har inget hänt. :) Kram

Postat av: Maria

Åhhh jag saknar nova!!!!!!!!!!! pussgurka!

2009-02-19 @ 21:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback