Grått och trist, men glad ändå

Ja, idag är det sannerligen en grå dag..jisses, vilket trist väder! Inte lär det spricka upp något under dagen heller...
Känner mig ändå förvånadsvärt glad idag, lite märkligt då jag även fortf är sjuk... Känner på mig att jag kommer få ett bra samtal denna vecka! :) Jag tror på mig själv nu, det behövs, för attans va tråkigt det är att bara gå hemma...

Idag är planen att gör en hel del "to dos". Ja, en hel del har jag samlat på mig..

* Gå ner till konsum och handla mat
* Gå igenom den hög av papper jag samlat på mig. Sortera och sätta in i pärmar
* Sicka in en ansökan
* Ringa några samtal
* Olja in bord och tv-bänk innan de torkar ut totalt!
*Laga mat
* Åka till Media Markt

... Så, det kanske är dax att sätta fart nu.

Ha en bra dag!






En glad moi idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback