Grått..

Fy tusan vilket grått och trist väder det är idag!!! Trodde kl. var runt 7 när jag vaknade i morse, den visade sig vara 10.30!
Fick studsa upp bums för att hinna, skulle träffa Mimmi vid filmstan vid 11.
Hann inte ens få på linserna så glajjerna fick följa med på näsan, inte ofta jag ger mig ut på stan med dem :) Dåligt val av dag dessutom, skulle behövts vidrutetrorkare på dem ;) De immade även igen totalt då jag steg in på Bagarstugan nere vid knäppingen. Fick ta av mig dem och ställa mig 1 cm från tavlan för att se vad jag skulle beställa..haha :)
Fikan med Mimmi var iaf väldans trevlig! Vi tjöta som bara den :) 1 ½ timme satt vi där på översta våningen i de mycket stora och bekväma fåtöljerna..var lite fjällen känsla över intedningen, riktigt mysigt  faktiskt.

Ska käka lite av resterna som blev över från igåt, gottit! Om några timmar ska jag hem till Cie på tjejkväll, ska bli trevligt!

Vad ska ni hitta på en lördag som denna?






Kommentarer
Postat av: Leia

Ja, igår var det hemskt väder! Husch.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback