Gröt..

Vi försöker ändra på våra matvanor lite..bort med det onyttiga och in med det nyttiga! :) Det är först och främst de små sakerna vi ändrat på...eller jag ;)
Ingen lingon eller socker på gröten, istället kör jag med russin och Chris med torkade annanas bitar..jätte gott faktiskt! Den riktiga mjölken har vi bytt ut mot havre och soya mjölk ist. Chris tror han är smått lakotsintolerant, vilket jag tror med!
Dessutom är det nyttigare med havremjölk..har jag fått förmig iaf..haha :)
Ost, mjukost osv äter vi nästan ingen längre. Det vi konsumerar mest just nu är ÄGG, gott och nyttigt!
Fick även 2 st boxar med "protte" bars av Chris pappa..så de ska ätas efter träningspassen! Idag är det badminton som står på schemat..det är riktigt roligt! Dock vinner Chris stup i ett men det ärju inte så konstigt då han vann Kalle Anka Cup, när han var yngre (tennis) :) Men idag ska jag klå`n, så det så!

Längtar till fredag..då blir det tjejparty med stort S...sexparty :) Vi ska vara ca 15 tjejer hemma hos Elena,sen blir det troligtvis nån bar..tippar på manesa :) På lördag blir det oxå partay, avskedspartay för Alex som på söndag flyttar upp till Sthlm för att om 2 år kunna titulera sig som POLIS..de ni :) Grymmaste snuten i stan..;)
Kommer sakna partysessan som nu ska bli stockholmare.. Men å andra sidan blir det mer party i Sthlm,det gillar vi.








          Bästa Alex och jag på 25-års fest!





Nä,nu ska jag ut på en promenix i det soliga vädret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback