Idag gäller det...

Håller tummarna för min egen del idag...huuu..är faktiskt lite nervös.. Vill detta så mycket!

Tvättstuga nu fram till 12, en snabb sväng på stan, ner och hämta bilen, åka till Lkpng, hem och fixa i ordning mig, möta Elena och Anna på stan för att köpa med käk, hem till Elena för kvällens happening, ev utgång.
Japp, det är en fullspäckad dag..precis som jag vill ha det! :)

Var ute och åt med Chris igår. Det var riktigt trevligt! Tapasen var utsökt! :) Började med att beställa in en flaska vitt, riktigt gott vin, fruktigt med inslag av fläder, riktigt gott faktiskt! Blir nog att införskaffa en sådan flaska till lördag :) Vi beställde in 6 st tapas rätter som vi delade på, allt från oliver, ostbitar till anklever...lyxfaktor ;) Till efterätt åt vi vaniljkräm puddning toppad med glassyr..yummie. Vi beställde även in en varsin drink innan vi gick. Tog svängen förbi Black Lion innan vi begav oss hem. TACK så mycket min Pillis för en trevlig kväll, love you!




Jag på Manèsa.




Den goda tapasen. Dålig kvalitè på kortet.


Kommentarer
Postat av: maria

Hej Elin! Jag skulle prova Loreals Absolt Repir serie om du inte testat det än? Det är sjukt bra! Håret blir jätte lent efteråt, du kan prova att andvända inpackning istället för balsam ett tag, var noga med att inte ta balsamet el inpackninen för nära hårbotten bara, då kan håret bli fett snabbare! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback