Sjuk..

Sitter och snörvlar som en galning, avverkar näsdukar som aldrig förr. Har använt ett helt paket sen Chris kom hem med en apotekspåse för nån timme sen. Fortsätter det i denna takt lär det snart ske en drastikst uppåt kurva för skövlingen av regnskogen..sorry.. ;) 
Tack iaf älskling för att du kom hem med div saker!

Helgen har varit lugn och skön, mkt beroende på mitt hälsotillstånd. Fredagen var iaf spikad för sexparty hos Elena, och trevligt hade vi! Det belv en hel del fnitter, skavller och några (läs en flaska) glas vin :) Även en del diskussioner om sex, barn, förlovning, jobb, hundar (?!) osv... En riktig tjejkväll helt enkelt! Ljudnivån låg väl kring 200 db kan jag tänka mig, lätt hänt med 15 brudar i ett och samma rum! ;)

Lördagen blev lugn. Dagen förflöt framför tv:n med film och hämt mat. Beställde från Babels torn, väldigt god mat måste jag säga! Vi åt oss riktigt mätta båda två. Chris stack ner till Konsum senare uder kvällen och köpte räkor, chiabatta och nått italienskt pålägg (karln är såld på pålägg från spanien och Italien, så även jag nu för tiden), jäklans gott!

Igår var vi medbjudna av Chris föräldrar till Palace...för mat alltså ;) God plankstek blev det! Skrapa näst intill plankan, så aptiten är det inget fel på..trots viruset jag åkt på.


Chris har nämt några gånger varför inte jag har " en modeblogg" och lägger upp "dagens". Ehhh.., vet inte om jag orkar vara så moderiktig och få en massa kommentarer ang min outfit varje dag. Meeeen..jag kan ju kanske gör det någon gång i bland.. Så, varför inte börja idag när man är osminkad och luffar omkring i pyjamas byxor, raggsockar, och en hästsvans..(uppsatt igår?!) ;)  Dock har jag duschat och borstat tänderna..bara så ni vet ;)
Äh, nu kör vi...




* Vitt ribbat linne VILA * Munkjacka i velor CUBUS * Pyjamas byxor H&M
Har även på mig raggsockar fån mormorIrma.se ;)



Nu ska jag läsa forts läsa min bok och avverka fler näsdukar....


Kommentarer
Postat av: OSCAAAR,

sv: haha, tack=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback