Sjukling

Ja, idag känner jag mig inte alls på topp.. Har lite skav i halsen, mår lite illa, lite huvudvärk..med andra ord lite krämpor här och var...
Jag ska iaf pallra mig ner till ams för möte sen blir det hem och käka lunch och ta en power nap, vila behövs idag känner jag. Dock gör jag det inte med gott samvete....trött på att vara hemma nu! Håller tummarna för ett telesamtal idag eller imorn som ev ändrar min vardag, det skulle kännas toppen!

Kväll blir det Manésa med bästa C! Ska bli trevligt och gott :) Får hoppas på att det känns bättre tills ikväll..

Läste på Elin Grindemyrs blogg
http://egrindemyr.blogspot.com/ om sommaren... Längtar jag med nu till varmare och soligare dagar.. Dock ändå ganska skönt att vi har årstider här uppe i Norden så man kan längta till vår och sommar.

I sommar vill jag hitta på en massa saker...men det kostar så klart... Båstad vore riktigt nice, Halmstad likså! Var där i maj förra året på utbildning för mitt dåvrande jobb på Lokaldelen. 8 dagar sammanlagt med utb, sol och shopping :)
Favvo stället blev utan tvekan restaurangen Salt i Tylösand, precis intill Per Gesles SPA hotell... Det var såå fint! Det gör jag gärna om, nån samrrig havsrätt, ett glas vin och en sjukt fin solnedgång! Denna gång tar jag dock med mig Chris ist ;) Eller varför inte ta in på hotellet när vi ändå är där... Måste kalkyleras på..hehe ;)

Bjuder på lite bilder därifrån...



Hotellrummet, litet med hyfast fint :)





Camilla och Jenny, 2 fd kollegor.




Kollegor och jag på väg ner till Tylösand stranden och Salt.




Vi i utbildnings gruppen + kort på havet inifrån restaurangen.
Jag, Camilla och Jenny (kort 2) hängde ihop dessa dagar.
Riktigt roliga tjejer att umgås med.




Vi satte oss på verandan efter maten. Vin och solnedgång, det är fint de! :)
Camilla på koret 3.




Riktigt fin solnedgång!






Nu måste jag dra...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback