Sovmorgon

Sitter i soffan med laptopen och en kopp te. Jädrans förkylning som vägrar släppa!!! Idag känns det iaf lite bättre.
Vaknade vid 02 i natt och var hur pigg som helst! Gick upp och satte mig vid datan en stund, somna om på stört då jag gick och la mig igen. Åt frukost vid ca 9.30.. Var så attans trött att jag somnade om och vankade i soffan vid 12!
Sömn behövs för att bli väck med bassilusskerna.. Ska ta en promenix nu sen hade jag faktikst tänkt baka något smarrigt!




Jag med min nya dator i förrgår kväll :) Var inte överdrivet pigg på denna bild ;)

Kommentarer
Postat av: Chris

Det gick med blåtand-överföringen! Grattis"!

2009-01-22 @ 14:28:43
Postat av: Elin

Japp, det gick alldels utmärkt! Hälsa mäklarnissarna att det bjud på mockarutorn imorn!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback