Stockholm

Så, nu är man hemma igen efter 2 dagar i Sthlm! De har varit riktigt trevligt med konsert, hotellövernattning, shopping och mys :)
Ang konserten ---> Den har fått ganska usel kritik och recensionerna har inte varit de bästa, dock tyckte jag att de var riktigt grymma på scen! Som Chris sa, de har hållt på i över 15 år..det är klart att "glöden" på scen kanske inte är den samma nu. Har man inte sett dem live tidigare är det svårt att ha nått att jämföra med. Både Chris och jag var nöjda med uppträdandet och låtarna de levererade! Attityden kan man inte anklaga dem för att ha tappat iaf..haha :)
Sångaren såg riktigt arrogant ut där han stod i sin jacka (?!) och såg allmänt otålig ut. Kasta snus och sparkade av sig skon hann han oxå med :)

Tänkte lägga upp lite bilder men som VANLIGT när jag är igång med tekniska prylar så vägrar dem att lyda!!! Iof gick det förvånandsvärt smidigt denna gång men bilderna gick inte att vrida i visningsprogrammet, vill inte riskera att ni ska få nackspärr av att titta på dem :) Lägger upp dem senare.
Fick upp ett klipp på youtube iaf, riktigt bra gjort tycker nog min kära sambo..hehe ;)

Denna låt fastnade i huvudet igår kväll, fin som attan.. Vilket framgår i början av låten ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback