Veckans första dag

Sitter just nu med träningskläder på, redo för att bege mig ner till gymet, wiho :) Chris och jag skulle egentligen ha kört ett styrekträningspass ikväll, men karln föredrar elitseriehockey i Linköping ist..konstigt..;) Så då passar jag på att besöka gymet nu på fm ist.
Idag ska jag vara kock, ska laga matlådor och frysa in :) Bra att ha, dels för Chris som jobbar och då slipper lägga ut pengar på lunch ute varje dag. Bra för mig med då jag slutar slarva med luchen pga av lathet, nu blir det bara till att micra..gu så bra!!!

Fick ett väldigt glädjande samtal i fredags....yeah! :) Så i morn ska jag infinna mig på ett kontor i Linköping.

Ha en bra måndag!



Nu ska mina biceps bli lika stora som på bilden...
Haha, hur gick detta till? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback