Bounce baby bounce

Är bara tvungen att lägga upp klipp jag hittade på youtube.. Det är dansgruppen Bounce som med en massa dansglada männsikor hyllar Michael Jacksson med att dansa till Beat it på flera ställen i Sthlm, hur coolt som helt ju :) Har sett 2 dansföreställningar med Boune, dem är så grymt duktiga! Ena gången var i nian dansklassen, då fixade lärarna så vi fick gå backstage och träffa medlemmarna i gruppen! Vi fick ställa frågor och de visade några dansmoves, det var riktigt kul! :)Jag tror inspirationen till viss del är hämtade från kippet längs ned :) Ojoj..vad sugen jag blir att börja dansa igen! Danslektioner i höst kanske..;)



Kommentarer
Postat av: Åsa

Ja vi har semester nu, 5 veckor..så himla skönt. Hoppas bara på bättre väder :) Nämen va skoj att ni ska flytta hit :) Gnistgatan eller? :) hihi. Nyfiken jag blev. Kram

Postat av: Åsa

Men gud va kul, det är ju verkligen jättenära oss :) Spännande.. känns som mer och mer ungdommar flyttar ut hit vilket är hur kul som helst. Wohoo. Jens och jag har varit barnfria ikväll och har varit på Bomull och käkat och druckit vin. Man behöver verligen de extra mkt som småbarnsförälder :) Kram

2009-07-10 @ 22:35:46
URL: http://pasenab.blogg.se/
Postat av: Sandra

Svar;tack så mkt! =)

ja vi trivs verkligen super bra här!

2009-07-11 @ 15:20:24
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: Tant Grön

Hade ni stannat en till dag på ALV så hade ni fått se Benke, hi, hi.

Postat av: Patrik Eriksson

Stort tack att du la upp dessa på din blogg, hade missat dem totalt... Synd jag missade det live :(

Sååå coolt!



Trevlig sommar

2009-07-18 @ 15:07:59
URL: http://cherryman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback