Sol igen

Så kom den efterlängtade solen äntligen tillbaka! Dock sitter man tyvärr inspärrad hela dagarna men ack så mycket lättare det är att sitga upp på morgonen! :) Nu är det ganska lungt på jobbet oxå, många kunder verkar ha letat sig ut i solen och lägger sina bankaffärer åt sidan under sem. Det märks som sagt att det är semestertider!
Vi sitter och klurar på vad man skulle kunna hitta på veckan i aug som vi har sem... Nån som har nån idè?!
Har funderat på Västkusten.. Marsstrand, Fjällbacka och Grebbestad.. det lutar åt det just nu iaf!

Nu blir det några varv i ocka, skönt att promenixa med bra musik i öronen! :) Tänkte ladda över en massa bilder från kameran lite senare, så förhoppningsvis bjud det på en bildkavalkad ikväll eller imorn..kul va? :)

Bildfattiga Chris har typ inga bilder alls på sin data, som jag bloggar från just nu, endast en en mapp med kort från en promenad i maj... Ni får hålla tillgodo med en blondin på språng över en bro sålänge ;)







Kommentarer
Postat av: Åsa

Fotograferingen gick bra tror jag, ska bli jättekul o se alla kort sen :) Mina planer är väl att plugga, till sjuksköterska .. men tyvärr var jag alldeles för skoltrött under gymnasiet så mina betyg är inte dom bästa... men de får ta den tid de tar :) Vill me åka till västkusten, men de får nog bli nästa år kanske, då Linus är lite större. Imorn åker vi till Dalarna och hälsar på vänner.. så ha en trevlig vecka. Kram

Postat av: Clara

Vad kul att få en kommentar från dig.

Haha ja det var kakan, det försvann när jag bytte skola i mellanstadiet tack och lov. Tänk om fortfarande skulle kallas kakan.

Jag jobbar mycket, när jag har ledigt passar vi på att åk åka ut på sjön med mina föräldrar. Kanske blir en sväng att liseberg i sommar oxå.. Du/ni då?

Alltså Michael Jackson Tribute med Bounce är så häftigt! Såg att du laggt in det i ett inlägg längre ner. Hur lägger man in youtube klipp på bloggen?

KRAM!

2009-07-17 @ 11:57:24
URL: http://clarahartmann.blogg.se/
Postat av: Erika

Heeej! vad kul att du hittade mig =)njeee inga planer på att flytta tillbaka till Nkpg, hjar ingen lust med det =)



nej, det var verkligen inte igår vi sågs och det är mycket som händer här, jag med bulle 2 i ugnen o allt ;-) Det är verkligen SÅ kul! Hoppas allt är bra med dig? kramis

2009-08-09 @ 23:35:48
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Christian

Hej! Om du ändå är inne o bloggar 3h varje kväll så kan väl du också uppdatera din blogg :):):)



2009-08-20 @ 15:54:43
Postat av: Kusin Jennifer

Hej på dej min vän - så roligt att hitta hit, hade ingen aning om att du bloggade:-)! (M det ser ut som att den legat på is ett tag så du kanske inte ser detta lilla inlägg på ett tag?) Ville bara säga att det var så roligt att "springa" på dej härom dagen, när vi skulle hyra film;-). Vi måste ta o ses snart igen - tänk, snart bor ni oxå i hus, så spännande!!!

Hälsa o krama om killen din så länge, KRAAAAAAM

2009-09-05 @ 19:58:45
Postat av: Elin

Kul att du hittat hit..eller nja, så rolig läsning är det nog inte ;) Är allt för dålig på att uppdatera, roligare att läsa andras bloggar..hihi ;) Det önskas från olika håll att jag ska uppdatera oftare så nu SKA jag skärpa mig! :)

Detsamma, kul att se er här om dagen! Ja, vi måste ses snart igen skulle vara trealigt! Japp, snart bor vi i hus...och som jag längtar!!! :) Hälsa tillbaka med kramar du med! Kramisar!

2009-09-05 @ 22:55:49
URL: http://elincecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback