Blondin

Oj, oj vad fort dagen går..!! Lördagar får gärna gå långsammare än vardagar :) Skulle som sagt vara hos frissan vid 10.30 och självklat försov jag mig, ovanligt..not..haha :) Kom iaf i tid men frulle och dylikt morron bestyr hanns inte med. Idag var det Linda på Mates som tog sig an min utväxt. Hon var verkligen den bäsat frissa jag gått till! Kan varmt rekommendera henne, jätte trevlig och riktigt duktig.
Jag var inte säker på om jag skulle lägga i bruna slingor igen eftersom de jag redan har fortfarande syns. Rådfrågade Linda, som tyckte att det nog skulle bli snyggast att endast lägga i blont men i två nyanser och så fick det bli! :) En kall nyans och den lite mer beige. Jag vart kanon nöjd! Klippte topparna oxå så nu får jag igenom borsten igen..;)

Nu ska vi faktiskt snart åka och handla, kanske inte det roligaste att göra på en lördag eftermiddag..dock nödvändigt.
Ikväll blir det lungt, antagligen melodifestivalen men lite god mat och en massa soffmys :)


Så här blev det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback