Ryggproblem kvarstår..

Jädrans ryggvärk som vägrar släppa taget om min stackars rygg... Fick ett nummer till en bra massör, ska ringa och kolla om han har tid. Så deppigt vädret är till råga på allt...!! Jag vill ha sol och blå himmel! Såg att vårväder var på väg till nästa vecka...weeeee :) Längtar utomlands som en tok och inte mindre sugen blir man efter att ha sett semestersvenskar på tv.. Åhhh..vad jag längtar tillbaka till Thailand, sol,bad, och gudomligt god mat! Igår när reseladarna hade sin avskedsmiddag var de på Leam Sing. Den stranden är såå fin! Har varit där båda gångerna jag varit i Thiland. Det är en av de 2 finaste stränderna i Phuket, enligt mig själv. Feedom beach är nog strået vassare, fast de är fina på sitt sätt. Leam sing är mer djunglig :)

Nähe, om man skulle ta och röra lite i köket då...


 Similan Island. Från dykresan vi var på. Kolla vattnet, det finaste jag sett!


Vi såg en STOR sköldpadda simma omkring brevid båten.


Härliga Thailand!


Våran lilla hytt på dykbåten :)


Chris ska göra nattdyk :) Lägg märke till månen i högra hörnet :)


Så här spenderades kvällen, dagen före doppardagen..


ja, detta var kvällen före julafton. Snacka om härlig julvaka ;)


Chris kopplar av i hängmattan.


Vi bestämde oss att sova på däck under stjärnhimlen.
Efter några timmar huttrandes under varsin tunn filt gav vi dock upp, det var lite för kyligt :)


Denna vy mötes vi av kl 06  på julaftonsmorgonen..underbart!
Inte så svårt att gå upp trots den tidiga timmen :)


Andra dykbåtar.

Jaha, så har man stillat res suget då....NOT! ;)

Kommentarer
Postat av: Carro

Vilka härliga bilder!! Jag hoppas verkligen på varmare väder nästa vecka!!

Tråkigt med ryggen, hoppas du blir bättre snart.

Jaa jag är världens stoltaste mamma =)

Postat av: Sara

Hej!

Har du nån mail? Vi tänkte bjuda dig på vår bloggfest. :) Kram

2009-03-23 @ 18:04:52
URL: http://zhara.blogg.se/
Postat av: Sara

Nu har du fått en inbjudan!

Dags att uppdatera lite också tycker jag. :) Kram

2009-03-23 @ 20:56:24
URL: http://zhara.blogg.se/
Postat av: Maria

Vi kom hem för2 dagar sedan, saknar värmen!!!!! Gud så skönt ni kommer att ha det, ha en jätte lyckad resa! :) kram

2009-03-29 @ 17:06:28
URL: http://mariaslife.blogg.se/
Postat av: Milou

Gud vad fina bilder. Vad suger man blir på att ge sig iväg! Fin blogg!! Kram// Milou

2009-07-17 @ 18:43:52
URL: http://mysketches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback