Slappdag

Ja, idag blidde det en slappdag hemma... Har och har haft en grym ryggvärk under natten och dagen..ajaj! Trist att vara hemma igen från jobbet men vad gör man när man knappt kan gå! Har lite andra krämpor oxå som värken antagligen beror på..men det är lite privat så det vill jag inte skriva här. Nae, inte nån bulle i ugnen..om det var nån som trodde det..haha :)

Något jag tänkt på ett tag, då jag läst alla dessa modebloggar"(eller "vanliga" bloggar för den delen med), är de engelska ord för kläddplagg och hur de sitter. Exempelvis.. "En oversize tee/tisha som sitter lite loose"... ?!  Vad hände med den "pösiga t-shirten som sitter slappt"?! Varför göra det svårare än vad det är?;)

Nu ska jag äta knäcke och dricka te.. En ryggmassage vore inte helt fel, ska gå och kolla vad karln har för sig ;)


Det här är mitt klädval för dagen!
Chris tyckte att min nya Betty Boop dress liknar en campingdress..haha
Kan nog faktikst hålla med lite om det:) Dock tycker jag att det är en söt campingdress ;)
Färgen är mycket mer rosa än vad som fångats på kortet, skrikrosa!


Gulligt tryck på rygen..nästan lite för puttinuttit.. :)
Dock är det en mysdress för hemmabruk, inget jag kommer flänga omkring med på stan direkt..hehe..







Kommentarer
Postat av: Carro

Snygg dress, jag har byxorna det är mina favvo mysbyxor, jag går i dom varje dag hemma =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback