Warrant

Ja, det är ett instrument man kan handla med i sin värdepapperdepå..så nu vet ni det :) Mycket nytt ska man lära sig innan man blir en fullärd och kompetent handläggare på jobbet ;)  Har nämligen haft värdepappersutbildning idag, kan ju säga att skallen snurrade ett extra varv när gick ut genom jobbdörren idag! Men det är ändå kul att lära sig nya saker :)

Helgen har varit kanon! Lördagen sependerades med Maria och kul det hade vi :) Först fika på fräcka sen grillning och tjuvrök i solen på Marias ljuvliga balkong, kunde ju bara "bli succsè" som nån sa ;)
Igår åkte jag och mutti till syster i Örebro för att hjälpa henne med alla grejjer som skulle "hem" till Norrpan över sommaren. Självklart passade vi på att umgås genom att gå på H&M..haha.. Vart man en kommer så slutar det med att man står och drar i nån tröja på denna kedja som brett ut sig överallt, Palma på Mallis var inget undantag :)

Har knäppt med kameran väldigt flitigt i helgen så blider kommer.....imorgon.. :)


Nu ska jag sussa..natti




Må så gott!


Kommentarer
Postat av: elin

Ta bort bloggen, så jag kan ta namnet.

Jag förtjänar den mer för jag kan iaf göra design *!

Postat av: Maria

haha vad äre för mupp som skrivit innan?? hahahaha.. ja tycker ju om din design Elin ;)



ja du denna lördag va den bästa på länge, ingen utgång skönt..:) o bara massa skratt, eller lite..näääe ganska mycket skratt..hahahaha :)

menja vill se bilder ju..

vet du.. grannen är borta, putsväck!!!!!! o grabben i blå jacka gick förbi igår med ;)...hihihih... Puss



ses snart igen vaaa =)?

2009-05-20 @ 13:53:31
URL: http://mariaa86.blogg.se/
Postat av: Marre

Skönt att höra att någon annan gjorde det med ;) hehe.. ja man fick sig verkligen en tankeställare..

hade.. =)

2009-05-26 @ 08:42:54
URL: http://mariiiaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback