Skor

Jag gillar fina skor, högklackade är verkligen skitsnyggt..dock har jag ett lite problem.. Jag är inte direkt något proffs på att strutta runt på klackar höga som styltor.. ;) Skomodet som råder nu gillar jag skarpt då det oftast är platå på pumpsen/stövletterna! Detta gör det helt klart lättre att använda högre klackar, dessutom är det såå mycket skönare för foten :)
Såg ett par toksnygga stövletter på Scorett idag, synd bara att prislappen framkallade ett skrik i plånboken! Det var som om plånboken ville springa därifrån och gömma sig ;) Dock såg jag till att den låg tryggt och säkert längst ner i väskan. Gick istället ut med yttligare en sak uppsatt på önskelistan..hehe :)




Dessa från
Scorett var det jag föll för.
Snygga!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Jaaa, jag är med helt kär i just de skorna! Men näpp, jag försöker hålla hårt i min plånbok med. ;-)

Kram kram!

Postat av: Elin Grindemyr

Snygga du! Men som sagt ibland får man hejda sig trots att man vill ha dom! och nu ska måste man ju lägga pengar på allt annat som julklappar! =)

Såg ert hus lite längre ner... SNYGGT! ska ni bo i hela? är de på den gatan de byggt typ 2 sådana stora och sedan ngt litet funkis och så nu håller de på me ett större funkis? rörigt de lät ;P

Ja här hemma börjar de hända lite saker sakta men säkert.... ngn gång ska man väl bli klar me allt!

Kram

2009-11-27 @ 09:01:18
URL: http://grindemyr.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Hej kusinen min!

Hihi, på tal om bloggar (som vi nyss pratade om;-) - var tvungen att gå in o läsa lite på din:-)!



Tack snälla för det trevliga besöket idag - Aliya blev så glad för presenterna!!! O det kändes skönt o avslappnat m släkten oxå, tyckte du inte det med;-)??? Inte "bara mat, mat, mat" lixom...



Vi hörs av snart igen (o så klart när lilla bebben tittar ut!)



Stora kramar tills dess...

2009-11-28 @ 18:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback