Härliga lördag.

Dagen idag började med att vi hade lilla Novis på besök, hon plingade på vid 10 tiden :) Hon hade sovit i sin gammelmormors lägenhet med mommo och moffa, vilket betyder våningen ovanför ;) Som vanligt körde hon gärnet och busade runt :) Chris och jag hade precis börjat äta vår fukost i sängen, dock gick det sådär då Novis skulle leka med våran "lilla" pilatesboll..och självklart i sängen :) Chris sa "busar du sådär kommer du inte orka gå på dop". Jag sa lite tyst; "det är ju bra att hon busar av sig lite energi, då kommer hon sitta still i kyrkan" Då säger sötungen "Ja, då kommer jag sitta jag still i kyrkan"..haha :)

Dopet var jätte fint! Lilla Alice var så söt i sin dopkläning :) Efter dopet var det dopfika kyrkans hus, mycket trevligt! Alice fick mycket fina presenter, tyvärr får de byta vår ena present då den fanns i dubbel upplaga :) Tror iof inte att det kommer vara nått problem för dem att hitta nått annat fint på Mitt Lilla Krypin! Det blev att rulla därifrån sen då allt för mycket godsaker hamnade i magen ;)

I em tog vi en sväng ut till vårat hus, ja nu börjar det faktiskt likna nått! :) Riktigt kul att det går så fort fram! Händer mycket på bara någon vecka :)
När vi kom hem igen gick vi en promenad. Stannade till på Skaferiet och tog en mysig fika, åt en god citroncheesecake och drack en stor kopp te till..gott! :)

Nu har vi tittat på fotboll vilket inte gick som vi hade hoppats...trist.. Nu blir det iaf mys till nån film innan vi lägger oss.


Hoppas ni har en trevlig och mysig lördagkväll!



Alice dop.


Fika på Skafferiet.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback