Fin höstdag

Underbart väder idag, sol med svala höstvindar! :) Synd bara att man suttit inne den största delen av dagen..buu.. :( Härligt med fredag imorgon igen, weeeee. Ska bli fint väder i helgen oxå, det gillar vi! Då blir det promenader och fika utomhus med filt..mysigt ;)

Väggarna till vårat hur kom idag, så imorn ska de upp! Ska verkligen bli spännande att se huset växa fram :)
Jakten på inredning forsätter även den i helgen.. Sen ska vi vara barnvakt några timmar åt sessorna Nova och Nelly, då blir det bus och lördagsgodis! Nova får alltid sockerchock med tant Elin och morbror..hehe ;) Nae vars, men nått gottit ska vi nog köpa och äta. 



Blir en kort uppdatering idag, har en del att göra nu ikväll..

Tänkte bara visa hur lätt man förnyar sin frilla.
Tvätta håret på kvällen innan du ska sova, sov med flätorna, spreja flätorna med hårspray på morgonen och blås lite lätt med en hårfön.. Se därja, nudel hår ;) 





Kommentarer
Postat av: Elin&Alice

haha du e ju knäpp=) Nudelhår elle?? låter äckligt jue=)haha du e rolig...ska träffa natha imorn.e du ledig imorn?? Kram

2009-09-17 @ 22:26:12
Postat av: Åsa

Hello... Kul o kunna göra lite annorlunda frilla, önskar jag med hade långt o tjockt hår men man kan ju inte få allt. Haha. Jag ser lyftkranen som sätter era väggar på huset från vårt köksfönster, måste vara jättekul o se sitt hus växa fram. Ha en bra helg. Kram

Postat av: Tant Grön

Det visste jag inte att du hade jobbat som SPA-värdinna. Ja man lär sig något nytt varje dag, som sist jag var hos pappas revisor och fick höra från honom att min lillebror hade förlovat sig :-)



GRATTIS!!!



När blir bröllopet?



Ha dä gott!



Kram Jenny


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback