Fullt i kyl och frys

Sitter här vid datan för första gången idag.. Kom hem från jobbet 18.15, hann sätta mig en kvart framför tv:n innan det var dax att åka till Maxi för att storhandla. Ja STORhandla, det gjorde vi, bokstavligt talat..det var halva lönen som gick..kändes det som iaf.. ;) Klockan är på tok för mkt för att sitta här även om jag gärna hade lagt upp bilderna på mina inköp jag gjorde under helgen.. Får ta det imorgon ist.

Riktigt tråkigt inägg, hade lika gärna kunnat skippa det.. Dock känns det onödigt att radera..hehe :)

Nu bli det sägen. GO NATT!


Kommentarer
Postat av: Beauty By Beata

Ja, helt nervig är jag ;)

Scrollade ner lite och GRATTIS till den fina förlovningen. Såg jättemysigt ut och vilka fina ringar!

Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback