Hinna med

Så var veckans första arbetsdag slut, skönt! Det är så mkt jag skulle vilja hinna med när jag kommer hem från jobbet, men det finns det ta med tusan ingen ork till! Träna, träffa vänner, eller bara få sitta och slappa.. Ne då, det ska lagas mat, dock är det oftast min älskling som gör det men det blir ju inte mindre disk för det ;) Disken är nämligen min avd i detta hushåll. Man ska även boka tvättstugan och ha den i x antal timmar! Jaja, det är väl detta som kallas vardag antar jag ;)

Gillar verkligen att pyssla med kort! Har precis gjort en fotobok med bilder från i somras, den blev riktigt fin :) Dock vart det långt ifrån alla bilder jag ville ha med, det blev nämligen bara kort från Öland..div från tre av somarens alla dagar..haha ;) Ibland är det lite jobbigt att vara papparazzi, det är ju stört omöjligt att välja ut bilder man ska framkalla, eller i detta fall ha med i en fotobok!
Ska göra en till fotobok vartefter med bilder från F1-resan.

Hoppas ni har haft en bra måndag och får en mysig kväll!

Nu ska jag luffsa iväg mot strykbrädan i mina gossiga mysskor.. :)



Höga klackar i all ära men dessa har bästa platsen i skohyllan ;)




Kommentarer
Postat av: Elin Grindemyr

Vilka mysiga tofflor!! Tänkte i morse när jag steg upp att ja måste köpa mig ett par, för nu börjar de bli kyligt på mornarna.

På tal om golv, vi har blanka svarta granitgolv. De är super snyggt men tyvärr syns ju smutsen lite mera =) Men de spelar nog ingen roll egentligen för de blir ju skit på vilket golv man äns väljer. Fast nu har jag ju hittat en lösning så nu känns de inte jobbigt längre =)

Va kul, vart bygger ni hus? och vad för ngt?

De skönaste me hus är att man som jag läste hos dig nyss slippa boka tvättstugan ;P

Ha de såå bra! kram

Postat av: Elin Grindemyr

Jag kan förstå att du har svårt att bestämma dig för golv. Själv har jag problem med ALLT när de gäller att välja. Skulle jag bygga ett hus från grunden så skulle de ta flera år innan man bestämt sig om allt.

Ja vi trivs jättebra i huset, och nu börjar de ta form. Under sommaren har man inte fått så mkt gjort men nu så =) Dock är de ganska mkt svart och vitt men de håller ju i längden!

Så ni ska flytta till Lindö. Där skulle ja också kunna tänka mig att bo, jätte mysigt område.

Ha de bra, nu ska jag gå och vila..... ;P kram

2009-09-16 @ 09:11:55
URL: http://grindemyr.blogg.se/
Postat av: MISSEXTRA

Allt bra idag?:)

2009-09-16 @ 12:01:06
URL: http://missextra.se
Postat av: pebbles

hih mysiga tofflor :)

2009-09-24 @ 13:08:49
URL: http://obrien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback