Långa kvällar

Nu är kl kvart över åtta och det är redan mörkt ute, det börjar sannerligen gå mot hösttider.. Kan kännas trist på ett sätt med kortare dagar men ack så mysigt med en massa soffmys och tända ljus :) Att ta en promenad på alla nyfallna gula höstlöv en solig höst dag kan iaf få mig att bli lite pigg och glad :) Man får inte glömma alla fina och mysiga höstplagg som börjar strömma in i butikerna, me like..but not my wallet ;) Ja, det är tusane mej inte billigt att uppdatera garderoben inför hösten! Har spanat in ett par riktigt fina höstskor från Vagabond, dem blir mina inom kort! :)

Idag var det första dagen på denna vecka. Lite trögstartad i morse, tog mig iallafall upp 05.45!! Duscha och föna håret tar tid ;) Dock försöker jag bara tvätta håret var 3:e dag, då håret har vant sig vid det nu. Så imorn får jag sovmorgon till 06.15..yeah! ;P

Imorgon går jag en ganska kort dag, skönt!


Tänkte visa min senaste inköp i klädesväg..


Pennkjols variant från Gina.


Kort myskjol från även den Gina.


Svarta jeans med guldfärgade dragkedjor längst ner, Gina.



Två längre toppar med knappar i ryggen, BikBok.


Kommentarer
Postat av: Beauty By Beata

Haha, tycker du =) Nja, ett par år får det nog vänta.. Vill bli klar med utbildning och få ett stadigt jobb först! Själv då?

Vilka snygga köp du gjort.

Postat av: Åsa

Kul att du är tillbaks :) Kram Åsa o Linus

2009-09-11 @ 18:09:48
URL: http://pasenab.blogg.se/
Postat av: ELin

Hhaaha. Det blev nått konstigt med den där bilden tror jag, är nog inte riktigt sådär brun :P Kram

2009-09-12 @ 12:14:18
URL: http://ewlwiwn.blogg.se/
Postat av: Tina

gillar skarpt, bra budget köp!

fin blogg du har=)

2009-09-12 @ 13:22:41
URL: http://tinazpicaboo.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback