Nu jäklar..

Hej på er, ni som ändå tittar in här trots min totalt usla uppdatering! Blir ständigt påminn om att jag faktiskt har en blogg som vissa faktiskt gillar att läsa, tror det eller ej ;)
Jag satt för någon vecka sen och försökte ladda upp en massa bilder från VÅRAN helg, 14/8-09 - vårat förlovningsdatum, dock var det så attans segt att jag sparade inlägget som utkast. Nu ska jag försöka ladda upp de sista bilderna, sen ska ni få se..och kanske läsa..om ni orkar ;)

Hoppas ni har en trevlig kväll! :) Själv ligger jag i sängen och äter Ben&Jerrys glas, Cookie Dough, godaste glassen! ;)

Titta in snart igen vettja... :)


 

 




Jag och min plutt sis som flyttat hem för praktik till dec, me like! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback