Solen lyser himlen är blå...

..vad det är skönt att vara leeeeiiidig då! ;) Här i hemmet råder lördasgfeeling! Karln ligger i bubbelbadet och nynnar på nån låt, svårt att tyda vilken.. Själv har jag gjort i ordningen en stor god helgfrukost, innehållandes nära på allt från kylen..hehe ;)
Allt är så fridfullt..Solen lyser in och jag ser....WHAT...är fönstren redan skitiga, jag putsade ju dem för bara 2 veckor sedan!!! Jag som inte skulle städa idag..
Jaha, det var den sköna morgonen det, dax att göra nytta ;)


Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag behöver verkligen göra nåt med mitt hår, det är såå slitet och ovårdat nu efter graviditet och ammning men jag vet bara inte vad jag vill göra.. skulle vilja göra nåt drastiskt men vet bara inte vad. Haha. Ses gärna sen när ni kommit in och iordning i nya huset.. då gör vi som du skrev. Haha. Det är så kul att mer o mer ungdomar flyttar ut så man inte ALLTID måste ta sig in till stan för att umgås med vänner. Nae nu måste jag fixa iordning mig, vi ska in och träffa Ida & Hedda. Ha en bra dag! Krams


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback