Ännu mer blommor!

I lördags när vi köpte orkideèn passade jag även på att inhandla lekakulor, jord, växter och krukor för egna planteringar, inne alltså. Utefixa ska vi börja med ihelgen! :)
Eftersom vi har grönt som accèntfärg i huset, vad passar inte bättre då än gröna växter?! Bästa assesoaren till hemmet enligt min mening! ;)
Då vi har haft orkideèr även i lilla fönstret i köket men som blivit helt uttorade pga av att solen gassar på, bytte jag ut dem mot små planeringar, som jag tror tål solen liiite bättre iaf.
En persien eller lamell  ska komma upp vartefter, det är ett måste! Lite jobbigt att behöva tänka på att smörja in sig med spf varje gång man ska laga mat ;)



Resultatet! Verkligen inget anvancerat men kul att skapa nått själv :)


Kör typ alltid på samma blommor, lättskötta ;)


En otroligt kass bild då jag tagit den med mobilen!
Här står dem bra i alla fall och skymmer ej utsikten, inte insikten heller.. om nu det är så bra ;)
Dock är jag själv en fönstergluttare så de som vill glutta in i vårat hem får så göra det om de vill!


Kommentarer
Postat av: Della

Huset ser verkligen super fint ut! :)

Härligt att ni trivs.



Massagen var helt underbar, välbehövligt efter att bära på dom små (stora) pojkarna om dagarna. :)

Kanske inte att rekommendera om man är gravid. ;)



Det låter bra att du säger till. :)

Det var ett super fint hus i Åselstad som vi vill titta på, men det är så dåligt ställe, inget dagis och skolor och så för barnen. :(

Det är ju så man måste tänka nu!

Ska ni göra något trevligt på valborg, eller blir det lungt?



Trevlig helg!

Kramkram

Postat av: Jessica, Alva och Vilmer!

ska vi spika lörd vid 14:30 tiden.. Då hinner alva sova middag innan.. Elena ville med hänga på.., Kram

2010-05-01 @ 15:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback