För små kläder

Oj, vad det har varit stressigt på jobbet idag!! Är helt slut i skallen.. Dessa deklarationstider betyder många inkommande samtal till banken och långa köer. Iof har dagen gått väldigt fort men speciellt mycket ork när man kommer hem har man inte.
Märkte för nån dag sen att även om jag inte gått upp så mycket i vikt (ännu) så har många plagg blivit på tok för små! Inte så konstigt då magen putar och de flesta linnen är i stl XS ;) Som tur är har jag ändå några tunikor med skärning under bysten som nu passar alldels utmärkt för den växande lilla kulan :) Det svåraste är byxor.. Har köpt ett par mammjeans som jag gillar riktigt mycket! Dock känns det inte så kul att köpa fler för 500 kr st då det endast handlar om futtiga månader som jag kan ha dem. Leggings är det man får ha helt enkelt!

Nu ropar Chris som tappat upp vatten i vårat discobad, skön avsluting på denna stressig dag! :)


Kommentarer
Postat av: Jessica, Alva och Vilmer!

Men du det finns mammmastrechjeans på hm för 300 kr.. Träffar du Elena så fråga henne vilka jag menar för hon har mina! ;)

2010-04-21 @ 09:51:18
Postat av: Jennifer

Hej gums! Tack för ditt lösen - ska bli så kul att få följa dej här o så kan du ju kika in på min;-) Snart kommer jag kunna skriva lite mer "öppet" än jag har gjort hitills...

Jag messade dej förut så hör av dej om vi kan ses - nu i helgen lr i veckan som kommer - vore supertrevligt:-D Vill ju se magen oxå för den har nog vuxit en del sen vi sågs sist! Du är så FIIIN!

Kramis från kusinvitamin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback