Bilder från helgen

I söndags var vi bjudna hem till mina föräldrar på söndagsmiddag, god köttgryta blev det som mamma hade lagat till - mums! Syrran och hennes karl var även där, de åkte sedan hem till Örebro igen efter att syrran spenderat 1 månad här hemma i stan. Tråkigt att ha henne i en annan stad, spec nu när lilla Della kommit till världen.. Men när det gäller plugg måste man ibland flytta på sig och nu har hon bara 1 termin kvar, duktiga sis! Jag känner dock på mig att besöken till Norrpan blir tätare nu när hon blivit moster ;)
Love you lill sis! <3

Här kommer lite bilder från i söndags


Stolt pappa med snuttan i vagnen


En lika stolt mamma ;)


Våran fina sov skönt i sin vagn <3


Della och hennes moster myser


 Della blir ompysslad av moster och "morbror" :)


Della i sin mormors famn, där var det varmt och skönt så det blev en liten nap ;)


Älskade unge! <3


Trivs bra hos mormor så då passar jag på att sova ännu mer ;)


Vaken och pigg på morfars axel :)
 


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Nej det är inte alls kul det här att vara borta från barnen så mycket. Nova gick ju aldrig så länge på dagis.. men nu tar ju pendlingen ett tag! På fredag ska dom bygga om spåren också så då kommer tågen gå ännu sämre! Längtar till helgen!!

Postat av: Jessica, Alva och Vilmer!

För mej passar tis eller tors fm bäst! Jag lämnar ju Alva på dagis då... KRaam

2010-09-03 @ 15:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback