Dellas rum del 2

Här kommer bilder från Dellas sovrum :)


Vit säng och skötbord med kronor på från Troll.


Filten som hänger över sängen fick Della i doppresent av mig och Chris :)


Filten är från Lexington


Dellas fina födelse- och dopkort :)


Boken är en födelsepresent från tant Maria, jätte fin och mysigt att kunna läsa frör Della :)
Nallen från Teddykompaniet
De fina tavlorna fick Della av min kusin och hennes barn, alltså Dellas sysslingar, när hon föddes :)


Rosa pallar från MIO


Den stora mysiga nallen fick Della av sin moster och morbror när det hälsade på en nykläckt Dellis på BB :)


Denna fina tavla som hänger över sängen fick skutta oxå av sin moster/gudmor och morbror/gudfar när hon döptes! :)


Kommentarer
Postat av: Chicmommy - mamma till Ajdin

Ååå så mysigt lilla sessan har det i rummet :)

Postat av: fammo

Såååå himla fint hon har lilla snuttan i sitt rum. Kram fammo<3

2010-12-07 @ 20:09:03
Postat av: Malin

Vilken härlig blogg du har!! =)

ville bara säga; vilken fin filt tjejen fick av er,har du broderat texten själv eller beställde du det någonstans? Har letat efter något liknande till min lilla Jonah,men utan framgång. Kanske kan få ett litet tips? :)

2010-12-12 @ 21:12:25
Postat av: Emma Roodla - Foto

GUUD vilket underbart rum och vilken sööt liten tjej du har :)! eller ni har ska jag väll säga :)!

2011-01-20 @ 21:45:45
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback