Mycket nu

Full upp jämt, ingen lugn stund! Jobb på vardagarna och fullspäckat schema på helgerna. Antagligen kommer det lugna ner sig lite när flytten väl är klar. Nu är det mycket kring allt som ska färdigställas i huset, hålla koll på att allt blir som vi tänkt oss.. Det har även blivit en hel flängandes runt bland olika möbel butiker, vilket iof är väldigt kul..dock lite för tidskrävande då det tar tid att bestämma sig. Att lägga ut möblerna, vi har nu på blocket, har inte givit så mycket..suck.. Men idag blev vi äntligen av med våran soffa! Det kändes som vi skänkte bort den då vi sänkt priset två ggr! Sämsta andrahandsvärdet på möbler..

Annars mår jag bara bra och magen den växer på :) Det är så mysigt nu när det börjar bli en liten kula ;)
Har fortfarande lite problem med maten, är mer sugen på "mellanmålsmat" än vanlig mat. Blir en hel del mackor men köttfärssås och spagetti går alldels förträffligt! :)

Köpte en gravidbok igår på Akademibokhandeln när vi var ute på Ingelsa Shopping, mycket givande bok!
Ska lägga mig nu och bläddra lite i den.

Imorgon väntar en ny jobbvecka och nästa helg blir det flytt vilket betyder att jag är ledig hela nästa vecka, wiho! :)


Kommentarer
Postat av: Jossan

Så roligt att flytten närmar sig, ni kommer få det så fint!! Synd bara att försäljningen av möblerna går trögt, jag hade tur o fick såld en barnsäng+sängbord nu i helgen till begärt pris... Men det var andra gången vi la in annonsen, första gången gav det tyvärr inget alls. Härligt med ledig vecka för dig sen, ta hand om dig o magen!

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback