För lite fritid

Varför ska tiden när man kommer hem fram till läggdax gå så förbaskat fort?! Jag hinner ju ta med tusan inget! Går hemifrån 07.15 och kommer inte hem förns 18, det stavas lång jobbdag.. Mörkt är det oxå så pigg är man ju inte heller...zzz.. Hoppas det blir ljusare ute nu snart så man får lite energi.
Bilderna jag skulle lägga upp har jag såklart inte hunnit sortera, sortera tvätt låg tyvärr en prio högre.. Ha bilder på bloggen eller gå naken till jobbet..hmm..?! Ja, valet föll på tråkig bloggerska..tyvärr ;) 


Jaha, nu kallar disken i köket..wiiiiiho..

Här kommer ifall en bild på vår kommande utsik från huset.



Byter en skolgårdsutsik mot delvis havsutsikt..Kan inte riktigt fatta att vi snart bor här..

 

 









 


Kommentarer
Postat av: Elin Grindemyr

Åhh va spännande de ska bli att få se lite bilder på de fina huset sen =) Kram

Postat av: Jossan

Vilket underbart läge med havsutsikt, så fint ni kommer bo!

Kramar

2010-01-14 @ 09:04:18
URL: http://tiistla.blogg.se/
Postat av: Tant Grön

Men det är väl kanoners! Jag förväntar mig en inflyttningsfest :-D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback