Athena

Kvällen har vi spenderat på Athena tillsammans med Chris föräldrar, hans syster och hennes sambo. Jätte trevligt och god mat! Chris mamma ska nämligen åka till Abu Dhabi och jobba på svenska ambassaden i 5 veckor så imorn åker hon. Häftigt av henne att anta en sån utmaning och tänk vilken upplevelse att jobba i ett sådant land. Sex and the city 2 är ju inspelad där och det såg riktigt fint ut, lyxigt!

Nu vankas det filmtajm, har hyrt 3 stycken! :)


Svärmor - blivande farmor och jag! :) Svärfar kom med på ett hörn oxå :)
Jag ser ut som en hamster om kinderna nu! Jag som verkligen har velat gått upp i vikt
men var det tvunget att sätta sig i ansiktet?! Tanken hade lixom inte slagit mig att man bli plffsig även där.
Aja, det är väl bara att ta och se glad ut - som på bilden ;)
v.36 så nu är jag skapligt stor!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Du är jättefin o de där gravidkilona kommer rinna av dig av bara farten ska du se! Jag vart själv pluffsig i ansiktet o för den delen i hela kroppen med Pontus men det mesta var bara vätska o försvann ganska fort.



Kram!!!

Postat av: Kvisten

Du är jättefin Elin :) Det strålar om dig :) kram

2010-07-12 @ 13:58:55
URL: http://www.elinkvist.se
Postat av: Maria

Ojoj, nu är det inte långt kvar... Måste vara varmt för dig nu... Man är ju så himla varm annars... Jag vaknade på nätterna och var jätte varm om fötterna o då var det i mars och istid typ hahaha... Men det är himla mysigt med mage annars :) Du är jätte fin! Kram

2010-07-13 @ 22:33:16
URL: http://mariaslife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback