Bränd

Herre jisses vad Chris och jag brände oss igår! Vi tog en tripp till Varamon och eftersom det blåste en del kände vi inte hur pass mycket solen verkligen tog! Som tur var hade jag smörjt mig innan men ändå tog det galet mycket!
Magen är jag dock väldigt försiktig med, smörjer noga med spf och lägger ofta nått klädesplagg eller handduk på. Har inte alls mycket färg på magen, ser ut som en vit badboll ;) Armarna, benen och bröstet är ställen som fått en skär ton..haha :)
Chris brände sig mest, hela magen och benen. Det roliga är att vi satt i brassestolar nästan hela tiden så båda är helt vita på baksidan av kroppen, snyggt ;) Blir lite problem för mig denna sommar att sola på mage så jag får väl stå en stund med ryggen mot solen idag för att jämna ut brännan :) Chris håller sig nog inne idag ;)


Underbart härligt var det iaf och riktigt skönt i vattnet!


Lång och fin strand med mycket folk!


Jordgubbar är ett måste i kylväskan ;)


Chris tar sig ett svalkande dopp innan vi åkte hem igen.
Kl var runt 18 och solen lyste verkligen rakt ner på sjön.


Härliga sommar!


Min inte lika fullt så härliga bränna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback